1. Sa se modifice tipul returnat de functia "main" in tipul "void". 2. Sa se implementeze o functie ce afiseaza meniul: a. Citire numere b. Afisare suma c. Afisare produs d. Afisare cat (cu test pentru 0) e. Afisare rest (cu test pentru 0) f. Iesire Functia va fi apelata din functia principala, prototipul acesteia fiind inclusa intr-un fisier antet. 3. (Continuare) Sa se implementeze o functie care citeste un caracter de la tastatura si returneaza caracterul citit. Caracterul citit este verificat in "main" (printr-o instructiune switch-case), daca valoarea acesteia este egala cu 'f', se iese din program, altfel, se sterge ecranul, se afiseaza meniul si se apeleaza din nou functia de citire. Prototipul functiei citire va fi inclusa in antet. 4. (Continuare) Sa se declare doua variabile intregi in functia main. Sa se implementeze o functie de citire a unui numar intreg si o functie de afisare a sumei celor doua numere (numerele sunt transmise ca parametru). Sa se integreze functia de afisare a sumei in functia principala. 5. (Continuare) Sa se implementeze si sa se integreze optiunile ramase din meniu similar functiilor existente. 6. (Continuare) Sa se creeze un nou fisier in care sa se stocheze functiile de implementare a operatiilor date in meniu. Fisierul principal va contine doar functia "main" si functia de afisare a meniului. 6. Sa se implementeze o functie de afisare a unui text la o coordonatele X, Y pe consola, transmise ca parametru. Sa se implementeze o functie de stergere a ecranului cu culoarea de fundal si text transmise ca parametru prin doua caractere, c1(fundal) si c2(text). Valorile posibile transmise: 'a'(albastru), 'r'(rosu), 'g'(galben). Initial, se citesc culoarea de fundal si de text de la tastatura. Sa se implementeze miscarea unui text pe consola in cele 4 directii, comandata de apasarea a 4 taste: W - Sus Z - Jos A - Stanga S - Dreapta Exemplu de manipulare a consolei: #include #include #include #include int main() { HANDLE hConsole = ::GetStdHandle( STD_OUTPUT_HANDLE ); if ( INVALID_HANDLE_VALUE == hConsole ) { printf("ERROR: Could not retrieve standard handle\n"); return 0; } SetConsoleTextAttribute( hConsole, BACKGROUND_BLUE | FOREGROUND_RED | FOREGROUND_INTENSITY | BACKGROUND_INTENSITY ); // Urmatorul text se va afisa cu proprietatile configurate printf("Ana are mere\n"); getch(); // Stergerea ecranului cu culoarea curenta system( "cls" ); // Structura pentru stocarea coordonatelor COORD c; c.X = 30; c.Y = 10; SetConsoleCursorPosition( hConsole, c ); printf("Test1"); getch(); system( "cls" ); c.X = 30; c.Y = 9; SetConsoleCursorPosition( hConsole, c ); printf("Test1"); getch(); return 0; }