1. Se citeste un vector de n numere intregi de la tastatura. Sa se afiseze: elementele vectorului, elementele pare, elementele prime, suma si produsul elementelor. 2. Se citeste o matrice patratica de dimensiunea n de la tastatura. Sa se afiseze numerele care sunt palindrom de pe diagonala principala. (Un numar este palindrom daca din citirea la stanga sau citirea la dreapta va rezulta acelasi numar. Ex: 121, 12321, 5225). 3. Se citeste o matrice nxm de numere intregi de la tastatura. Sa se afiseze numerele aflate pe conturul acestuia. 4. Se citeste o matrice nxm de la tastatura. Sa se interschimbe prima linie cu ultima, prima coloana cu ultima. 5. Se citeste o matrice nxm. Sa se afiseze minimul pe coloane si maximul pe linii. 6. Se citeste un vector de dimensiunea n de la tastatura. Sa se afiseze numerele in ordinea inversa dupa care sa se elimine din vector elementele pare. 7. Se citeste un vector de dimensiunea n de la tastatura (numere intregi) si un numar m. Sa se construiasca o matrice cu numar de coloane egal cu m, pornind de la vectorul citit (pozitiile pentru care nu exista suficiente numere se vor completa cu -1). 8. Se citesc doi vectori de la tastatura, de dimensiunea n, respectiv m. Sa se determine maximul din cei doi vectori (max1, max2), dupa care sa se afiseze media aritmetica si media geometrica a celor doua numere obtinute. 9. Se citesc n si m, dimensiunea unei matrici de valori reale. Se citesc l ci c. Sa se elimine linia l si coloana c din matrice, dupa care sa se afiseze matricea rezultata. 10. (Continuare) Sa se determine suma elementelor de pe fiecare linie si coloana. 11. (Continuare) Sa se determine numarul elementelor negative si pozitive din matrice. 12. (Continuare) Sa se determine linia si coloana pe care se afla elementul maxim din matrice. 13. (Continuare) Sa se determine linia care are suma elementelor maxima.